فيليموباكس چيست؟

۹۴ بازديد

فيليموباكس چيست؟

 

57x_a3.jpg 

 

 

در ابتدا به اين نكته اشاره كنم كه شما براي مشاهده و خريد اندرويد باكس فيليمو مي‌توانيد  به سايت ديجي‌كالا مراجعه كنيد.
فيليمو به هدف ايجاد تجربه جديد و لذت‌بخش تماشاي فيلم و سريال در كنار دوستان و خانواده، باكس اختصاصي خود را به نام «فيليموباكس» توليد و به بازار عرضه كرده است.

فيليمو يك پلتفرم وي‌اودي است كه تاكنون تماشاي فيلم و سريال صرفاً از طريق اين پلتفرم امكان‌‌پذير بوده است. اما فيليمو در ادامه اقدام‌هاي توسعه‌اي پلتفرم خود، باكس اختصاصي خود را با نام تجاري «فيليموباكس» توليد و به بازار عرضه كرده است. هدف از ارائه اين محصول جديد از يك سو، استفاده آسان و تجربه كاربري منحصربه‌فرد بر روي صفحه بزرگ تلويزيون خانگي و از سوي ديگر ايجاد تجربه لذت‌بخش تماشاي فيلم در نمايشگرهاي بزرگ خانگي در كنار دوستان و خانواده بوده است.

«فيليمو‌باكس» با جديدترين فناوري ?K HDR قابليت پخش تصاوير با وضوح بالا با كيفيت ?K را دارد. همچنين در طراحي آن از پردازنده چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ??GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و باثبات استفاده شده است. با اتصال اين دستگاه به تلويزيون امكان مشاهده فيلم و سريال‌ها در اين نمايشگر خانگي وجود دارد.

وضوع بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جستجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره‌گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.

وزن اين دستگاه ??? گرم است و دو درگاه يواس‌بي، خروجي اچ‌دي‌ام‌آي، امكان اتصال به واي‌فاي تا شعاع صد متر و سيستم عامل اندرويد تي‌وي ?.? براي رفع نياز كاربران براي اين دستگاه در نظر گرفته شده است

همچنين به كمك اين دستگاه مي‌توانيد به دانلود فيلم و سريال هم بپردازيد.

محتويات داخل جعبه شامل آداپتور، كابل AV، كابل HDMI، كنترل از راه دور بلوتوث با قابليت جستجوي صوتي و فيليمو باكس است كه به همراه يك سال اشتراك رايگان به خريداران عرضه خواهد شد. همچنين ضمانت ?? ماهه و ارسال رايگان به سراسر كشور از جمله خدمات جانبي ارائه شده در زمان خريد اين دستگاه است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.