وكيل در غرب تهران

۴۹ بازديد

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

فريم ريت دوربين چيست؟

۵۳ بازديد

فريم ريت دوربين چيست؟

يكي از عوامل مهم و موثر بر كيفيت تصوير فريم ريت دوربين است. اما فريم ريت دوربين چيست؟  تعداد فريمي كه دوربين مي تواند در هر ثانيه ثبت كند را FPS و يا فريم ريت مي نامند. تعداد فريم دوربين مداربسته مشخص مي كند هر ثانيه از فيلم ثبت شده از چند تصوير ثابت تشكيل شده است. هنگام اجراي تصاوير دوربين مداربسته هر چه ميزان فريم ريت بيشتر باشد  حركت تصاوير روان تر است. قبل از خريد دوربين مداربسته مي توانيد با مراجعه به فايل ديتا شيت و جست و جو كلمه FPS ميزان فريم ريت دوربين مداربسته را چك نماييد. مقدار FPS دوربين مداربسته قابل تنظيم است.

نرخ فريم چيست؟ FPS چيست؟

 

FPS مخفف Frame Per Second است. تصاوير متحرك و يا فيلم از نمايش متوالي تعدادي تصوير ثابت ايجاد مي شود. هر فريم يك تصوير ثابت است. نرخ فريم تعداد تصاوير ثابت در ثانيه را مشخص مي كند. براي نمايش يك تصوير متحرك بايد فريم ها را با سرعتي مشخص پشت سر هم نمايش بديد تا مخاطب متوجه مكث بين تصاوير نشود.

فريم ريت دوربين چيست؟ چشم انسان تا 10 فريم در ثانيه را به صورت عكس با كمي مكث در نظر مي گيرد. در صورتي كه تعداد فريم بالاي 10 را مشاهده كند آن را تصوير متحرك و يا فيلم در نظر مي گيرد. تعداد فريم در ثانيه زماني حائز اهميت خواهد بود كه در تصوير حركتي اتفاق بيافتد. اگر تصاوير را با 25 فريم در ثانيه ثبت كنيد جزئيات كمتري را نسبت به 10 فريم در ثانيه از دست خواهيد داد. براي درك بهتر تفاوت بين نرخ فريم 10 و 30 بهتر است به تصوير زير توجه كنيد.

 

مقايسه نرخ فريم هاي مختلف

 

هرچه ميزان فريم ريت تصوير بيشتر باشد جزئيات بيشتري را مي توانيد مشاهده كنيد و بلعكس هر چه ميزان FPS كمتر باشد تصاوير به صورت پرشي ديده مي شوند و در صورت آهسته كردن تصوير ممكن است تصوير تار ديده شود. به عنوان مثال اگر دوربين روي ترازوي طلا فروشي زوم باشد بهتر است فريم ريت آن را روي 30 فريم تنظيم كنيد تا جزئيات را از دست ندهيد و در صورت به سرقت رفتن طلا و… بتوانيد به فيلم هاي ضبط شده مراجعه كنيد.

 

 

چگونه Frame Rate يا همان FPS دوربين مداربسته را بررسي كنيم؟

 

برندهاي معتبر دوربين مداربسته داراي كاتالوگ مشخصي هستند كه در آن ويژگي هاي دوربين به طور كامل توضيح داده شده است. براي چك كردن فريم ريت دوربين مداربسته مي توانيد مدل دوربين را داخل سايت سرچ كنيد تا تمامي ويژگي هاي آن را مشاهده كنيد. به عنوان مثال مي توانيد دوربين 2 مگا پيكسلي هايلوك مدل IPC-B120H را در گوگل سرچ كنيد و سپس در فايل pdf اين دوربين به دنبال گزينه Frame Rate باشيد.

 

 

هر فريم چند عكس است؟

 

عدد كنار مقدار FPS تعداد عكسي كه يك دوربين در حالت عكس برداري پياپي مي تونه در ثانيه بگيرد را اعلام كند. به عنوان مثال اگر FPS5 باشد به معني اين است كه دوربين مداربسته در 1 ثانيه 5 عكس را ثبت مي كند.

 

 

هر فريم چند ثانيه است؟

 

بازه زماني فريم ريت دوربين مداربسته يك ثانيه است كه بسته به تنظيمات انجام شده از سوي كاربر مي تواند تعدادي بين 1 الي 30 عكس را در يك ثانيه به ثبت برساند.

 

 

نقش FPS در دوربين مداربسته چيست

 

يكي از موارد موثر بر كيفيت تصاوير، پهناي باند، حجم حافظه و….  فريم ريت تصاوير است. هر چقدر ميزان FPS افزايش پيدا كند تصاوير پيوستگي بيشتري خواهند داشت و جزئيات كمتري را از دست خواهيد داد. در صورتي كه دوربين مداربسته با فريم ريت بالا تصاوير را ضبط كند هنگام آهسته كردن تصوير امكان تار شدن و واضح نبودن فيلم كمتر خواهد بود. البته در مكان هايي كه رفت و آمد كمتري اتفاق مي افتد و يا جزئيات از اهميت كمتري برخوردار هستند بهتر است نرخ فريم ريت روي 10 باشد تا فضاي كمتري را در حافظه اشغال كند.

توجه داشته باشيد هنگام تنظيم نرخ فريم ريت بايد دوربين مداربسته و دستگاه ضبط كننده تصاوير هر دو از آن FPS پشتيباني كنند. به عنوان مثال اگر دوربين مداربسته را روي 30 فريم در ثانيه تنظيم كنيد و دستگاه ضبط كننده تصاوير DVR-NVR تا 15 فريم در ثانيه را پشتيباني كند تصاوير با 15 فريم در ثانيه ضبط خواهند شد نه 30 فريم در ثانيه. عكس اين موضوع نيز انكان پذير است بنابراين بايد هم دوربين مداربسته را چك نماييد و هم دستگاه ضبط تصاوير را تا اطمينان حاصل نماييد كه هر دو از نرخ فريم تعيين شده پشتيباني مي كنند.

 

 

ارتباط FPS در دوربين مداربسته با پهناي باند

 

هر چه نرخ فريم بيشتر باشد حجم تصاوير ثبت شده بيشتر خواهد شد و براي انتقال تصاوير به حجم بالايي از پهناي باند نياز است. البته اگر دوربين مداربسته تصاوير را با كدگذاري H.265و H.264  ارسال كند پهناي باند كمتري را نسبت به نوع خطي اشغال خواهند كرد.

 

 

رابطه FPS و Shutter Speed سرعت شاتر

 

بعضا افراد فكر مي كنندنرخ فريم موجب تار شدن تصاوير مي شود در حالي كه عامل موثر بر تار شدن تصوير سرعت شاتر است. هرچه سرعت شاتر دوربين مداربسته شما بيشتر باشد تصاوير واضح تري خواهيد داشت و بلعكس اگر سرعت شاتر دوربين مداربسته شما آهسته باشد در تصوير تاري ايجاد  مي شود و ممكن است چند فريم را از دست بدهيد. در صورتي كه در تصاوير ثبت شده تاري ديديد بهتر است تنظيمات سرعت شاتر را چك كنيد زيرا نبايد فريم بر ثانيه از تعداد نوردهي برثانيه بيشتر باشد.

 

 

رابطه تعداد فريم و رزولوشن

 

در صورتي كه رزولوشن تصوير بالا برود پردازشگر زمان بيشتري براي پردازش تصوير صرف مي كند و بعضا به دليل محدوديت قدرت پردازش دوربين مداربسته با بالا رفتن رزولوشن بايد تعداد FPS را كاهش بدهيد.

 

فريم ريت دوربين چيست؟

در مقاله فريم ريت دوربين چيست؟ سعي كرديم شما را با مواردي چون نرخ فريم چيست؟ FPSچيست؟ مقايسه نرخ فريم هاي مختلف، هر فريم چند عكس است؟ هر فريم چند ثانيه است؟و… آشنا كنيم تا با توجه به نحوه عملكرد آن راحت تر تصميم بگيريد. در صورت وجود هرگونه ابهام مي توانيد در انتهاي مقاله برايمان پيام بگذاريد تا در كمتر از 24 ساعت كارشناسان ما پاسخگوي شما عزيزان باشند.

 

 

مطالب پيشنهادي:

  1. پورت ساتا و ايستا / چيپ تصوير EFFIO CCD دوربين مداربسته
  2. رفع نويز تصوير در دوربين مدار بسته (قسمت دوم)
  3. رفع نويز تصوير در دوربين مدار بسته (قسمت اول)
  4. حسگر رادار دوربين مداربسته