خصوصيت شاخص حفاظ نرده سرنيزه اي

۲۶ بازديد

خصوصیت شاخص حفاظ نرده سرنیزه ای

 

حفاظ‌ ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از یک متر تا یک متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. خرید حفاظ سرنیزه ای نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

علل اصلی و تاثیرگزار بر انتخاب نوع محافظ روی دیوار

 

برای انتخاب محافظ آهنی روی دیوار در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را گزینش کنید باید بدانید که به راستی باید پول بسیاری خرج کنید الی بتوانید امنیت را لغایت حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که خرج های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در گزینش گونه حفاظ آهنی حصار آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده دیوار را حفظ کنید. باید در این گویه گزینش های خویش را به دقت بررسی کنید. بلندی و همچنین پیچیدگی هایی که در این گویه هستی دارد به شما فرمان خواهد داد که شغل خرید و فروش حفاظ آهنی بارو را بسهولت سپریدن دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما مفتوح است که حفاظ های ساده ای مانند حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.

اگر شما در بیرون از شهر زندگی می کنید، حفاظ آهنی حصار می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما در ضمن می توانید از حفاظ های سنگین استفاده کنید.

نرده فرفورژه تراس و پله

 

راه پله فضایی است که دسترسی به طبقات مختلف ساختمان را ممکن می سازد. نرده ها اصلی ترین عنصر فضای کاتالوگ نرده فرفورژه پله هستند. بدون وجود آن ها تقریبا استفاده از فضای راه پله ممکن نیست و بسیار خطر آفرین است. علاوه بر برقرای ایمنی که به نظر مهم ترین نقش آن می باشد زیبایی و روح بخشیدن به فضای بی روح راه پله نیز نقش مهم و پررنگی است که کمتر به آن توجه می شود. پله ها به دلیل حالت ریتمیک و ساده ای که دارند عمدتا خسته کننده هستند اما وجود نرده ای با طرح زیبا می تواند این فضای خسته کننده را در هم بشکند. از نظر ایمنی و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بین ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی متر الزامی می باشد.

 

فاکتورهای مهم قیمت نرده راه پله

 

ماهیت فلز باعث شکل پذیری آسان آن شده است. فرقی نمی کند طراح، طرح پیچیده و یا طرح ساده ای را  در ذهن دارد در هر صورت با فلز می تواند ایده هایش را پیاده سازی کند. همین امر سبب پیدایش انواع نرده های راه پله شده است که در ادامه به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. تفاوت قیمت تفاوت طرح و تفاوت در میزان استحکام و ایمنی از مهمترین فاکتور هایی است که سبب پیدایش دسته بندی های گوناگون می شود. در ادامه انواع نرده های راه پله و تفاوت های آن ها از لحاظ ظاهری، قیمت و … بررسی می شود.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب آنلاین

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.